masturbacióo!
A veure, tinc novio i tinc la sensació que d'aquí molt poc ens mesturbarem mutuament, el problema es que jo no ho faig, per tant no em conec, tpoc tinc necessitat de fero, si jo no ho faig i m'ho fa ell sortira be? em fara mal? em fara gust? passa algo si jo no ho he fet? explicam una mica! Gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Ell t'ho pot fer a tu, però sempre és bo que puguis indicar-li on t'agrada i com. Si no et coneixes et serà complicat indicar-li però pots provar si amb el sentit comú el pots indicar. Pel que expliqueu al consultori, molts nois estimulen a les noies introduint els dits...tu indica-li la mà cap a la zona del clítoris i juga amb la seva mà en els teus genitals.
Si no saps on està el clítoris el millor és que busquis una imatge en dibuix per internet i amb un mirall reconeguis els teus genitals i ubiquis totes les zones. Al menys et coneixeràs a nivell visual.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL