candidiasis
hola!!, des de fa una semana em pica molt la vagina i el moc vaginal es molt espes, se perfectament que tinc candidiasis, se qui li tindria de dir a la meva mare, i li acabare dient pero m'agradaria saber si amb cuatroderm es pot cura, ja que alguns llocs fica que si i alguns no.
Moooltes gracies! sera de gran ajuda sabero perque si no es aixi tindria k busca una altre crema.
IESP

Hola vespa97,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si tens càndides perquè ja n'has tingut i per tant saps lo molest que pot arribar a ser, el millor és que li puguis dir a la teva mare i puguis anar al ginecòleg perquè et faci un cultiu, s'asseguri quin tipus de càndida tens i et pugui receptar un tractament específic pel teu tipus de càndida.
Si ets propensa a tenir càndides et recomanem que utilitzis calcetes de 100% cotó i pantalons que no siguin massa ajustats, la higiene també és molt important per a aquests casos, tampoc és molt bo portar compreses o "salvaslip" si no tens la regla ja que no deixen transpirar bé.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico