sóc la única
bona tarda, volia fer aquesta consulta perque la majoria de les meves amigues ja han perdut la virginitat i jo encara no, el que pasa es que jo no ho veig bé que la perdin tan joves, però tinc moltes ganes de fer-ho d'ençá que penso que no és el adequat encara que tinguis a la persona ideal... Que en penses tu? necesito la teva opinió, moltes gracies una adolescent confusa, petonets.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No per no haver-ho fet ets inferior a les teves amigues. El millor és que segueixis el teu sentit comú i els teus valors. Potser elles estaven molt decidides a iniciar-se en la vida sexual activa amb altres persones, però potser tu no i no per anar més ràpid seràs millor o pitjor persona.
Ens demanes opinió i te la donem, no ho facis per estar al mateix nivell que les teves amigues, el teu valor no es mesura en funció de si has tingut o no relacions sexuals. Fes-ho perquè vols, perquè et ve de gust i perquè n'estàs segura.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL