estic preparada??
hoola! avera, l'altre dia vaig anar a dinar a casa del meu novio i bueno lo tipic, va dir que feia calor i ens vem treure la samarreta els dos, ens vem estirar al sofa i ens vem liar. llavors va ser molt extrany perque va ser com si ho estiguessim fent, pero amb pantalons, i jo intentava que les nostres "parts" es juntessin, i ell tb, basicament ho estavem fent amb pantalons, i als dos ens va agradar molt i ens va "posar". despres vem parlar sobre la possibilitat de perdre la virginitat, obviament amb condó, peroo... nomes tinc 14 anys i ell 15. tinc moltes ganes de fer-ho amb ell. pero realment no se si es massa d'hora o...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Realment el que vàreu fer és molt divertit i ho podeu repetir! Per a començar a introduir-vos a la sexualitat en parella, podeu començar poc a poc, no cal anar directament a la penetració, podeu jugar amb les carícies, amb la masturbació, que els dos tingueu l'oportunitat de conèixer els genitals de l'altre amb el tacte.
Jugueu, coneixeu i descobriu què us agrada i què no, i quan estigueu més segurs que ho voleu fer amb penetració aleshores només una faltarà un lloc còmode i tranquil, preservatiu, sí o sí, i estar relaxats, però com ja us coneixereu a nivell sexual, estareu més calmats.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL