Paja a un noi
Hola!!! Porto uns dies amb un noi que realment m'agrada de lio, i l'altre dia vam estar parlant sobre que jo li fes una paja a ell. Com es fa?? Algun consell?? Quan es corri que he de fer??? Ajuda si usplauuuu
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Una consulta pràctica!
Si mai has masturbat a un noi, el millor és que li diguis que tu també tens ganes d'iniciar la sexualitat compartida però que com no ho has fet mai vols que t'ensenyi com li agrada a ell. En general del que es tracta és de pujar i baixar la pell del penis deixant al descobert el gland quan baixa la pell i cobrint-lo quan puja la pell.
Quan ell ejaculi poden passar diverses coses i tu tens alguna cosa a dir. Si no ho parleu ell pot ejacular i tacar-te la mà o la roba. Si ho parleu tu pots dir-li el que tu vols, potser per ser la primera vegada no vols que ejaculi a la teva mà, per tant, pots demanar-li que quan vagi a ejacular t'avisi i es tapi amb un mocador de paper per exemple.
Qualsevol cosa que tingui a veure amb la sexualitat en parella implica a dues persones.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL