primer cop, problemes:S
Doncs l'altre dia estava amb el meu novio i m'estava fent dits (per segona vegada, es l'unic que hem fet, som els dos verges) i be ja hem parlat que volem que la primera vegada sigui junts i tal i llavors doncs ho anavem a fer pero quan s'anava a posar el preservatiu no va poder (primer perque no sabia ben be com fer-ho pero despres se li va baixar i ja no va poder)... no em va importar i ell ja ho sap (me l'estimo molt i ja hi haurà mes oportunitats) pero estic preocupada per si no li agrado... li he dit i diu que si que li agrado i que se li va baixar perque estava nervios pero... tu que penses? (Quan se li va baixar em va ficar ma pero tampoc va servir de res, aixo es el que em preocupa...)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En la primera vegada moltes noies pensen que els nois ja saben què han de fer i que no es posen nerviosos, però això també ho pensen ells i és mentida i el fet de sentir que han de donar la talla i no fer el ridícul com a "homes" fa que el cos sovint no reaccioni com reaccionaria normalment.
Que l'erecció baixés no té res a veure amb que tu li agradis o no, segurament sí que li agrades però els nervis van ser superiors. Agafeu-vos-ho amb calma. Si no sap com posar-se el preservatiu que practiqui sol a casa mentre es masturba ell sol, així es sentirà més segur la propera vegada.
Ningú neix après ni ells ni elles, per tant, no us pressioneu i agafeu-vos-ho amb calma.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL