Liarse
Hola :$ No sabía on posar-ho i he pensat que aquì sería el lloc més indicat. Bueno, dimécres he quedat amb un noi que és un any més gran que jo (14) i és vol liar. Jo mai m'he liat, i no se que haig de fer, si ho faig malament? Si no li agrada? I si ell vol parar i jo no? I si vui parlar jo pero ell continua? Ajuda siusplau!
IESP

Hola megasgo,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc gràcies per utilitzar el consultori per a resoldre els teus dubtes!
És normal que quan mai t'has "liat" amb ningú sentis nervis per no saber com ho has de fer, si ho faràs bé, si sabràs quan parar, o no... però el més important no és com fer-ho ja que no pots tenir una tècnica estàndard, sinó, que amb cada persona diferent que et "liis", serà diferent, ja que tindrà diferents llavis, diferents dents, diferent llengua, que l'anterior.
Aleshores, com fer-ho? Segueix el moviment de l'altre, ell seguirà els teus llavis i tu els seus. És com un ball, seguiu-vos i ja veuràs com tot va bé!
Ja ens explicaràs com va anar!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico