Soc lesbiana?
Hola:)
Fa molt temps que estic bastant confosa respecte a la meva orientació sexual.
Tinc una amiga que fa temps que és homosexual, i jo, des de sempre, sento admiració per ella, ja que la seva família és molt homòfoba però tot i així ella ha sapigut tirar endavant.
El cas és que des de fa uns mesos he començat a veure-la d'una manera diferent. Al principi ho negava, però de mica en mica vaig anar acceptant que m'atreia. (No només físicament; era una sensació extranya... Com si tingués ganes d'estar al seu costat i poder mirar-la als ulls i besar-la). No sé com explicar-ho...
He somiat moltes vegades que estem sortint juntes, i no només amb ella, a vegades amb altres noies.
L'altre dia, parlant amb ella, em va dir que si no sigués tant amiga seva que segurament sortiria amb mi. Aquest comentari, en certa manera em va fer sentir trista.
També m'he fixat que de la mateixa manera en que quan anava a qualsevol lloc i buscava nois guapos, ara també busco noies... No se si té alguna importància, però em sento estranya.
Estic molt confosa, no li he explicat mai a ningú això que sento, però noto que cada vegada els meus sentiments son més intensos. SIUSPLAU AJUDA!D:
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si mai ho parlat amb ningú et volem donar les gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos la teva situació.
Pel que ens expliques et sents estranya perquè en el cas que es confirmi que t'agraden les noies hauràs d'assumir la teva homosexualitat, cosa que amb l'heterosexualitat no passa. Ara bé, no tinguis pressa per a definir-te, viu el que hagis de viure sense la pressió d'haver-te de posar una etiqueta.
D'altra banda, si la teva millor amiga ha passat per aquest procés, potser podries parlar-ho amb ella, dir-li que no saps què està passant, comenta-li els dubtes que tens, i el que et fa sentir aquesta sensació estranya.
Potser parlar amb ella et pot ajudar.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL