Ginecoleg urgeent!!! Siusplau contesteu raapid!!
Hola tinc casi 14 anys i els meus pares volen portarme al psicoleg a mirar si soc o no verge buenu la questio esk yo u soc pero estic molt preucupada per una cosa k no se si la tenim totes les noies.Lu k tinc es com una pell k sobresurt a un dels llavis vaginals estic molt preocupada i espantada.Es una enfermetat?O esk amb masturbo molt ajudaa es urgen estic molt espantada.Merci per contestar.Perdo me ekivocat Ginecoleg
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No has d'estar per res preocupada ni espantada. Segurament l'únic que passa és que un dels llavis inferiors de la teva vagina és més llarg que l'altre però això no és ni dolent, ni una malaltia ni res de res.
Oi que no totes les persones tenim les orelles exactament iguals? Hi ha persones amb les orelles més grans, altres més petites, altres més separades del cap i altres més juntes del cap, oi? Doncs amb els genitals passa el mateix.
Hi ha tants genitals com persones, poden ser més resats o més marrons, amb els llavis superiors més gruixuts o més prims, amb els llavis inferiors un més llarg que l'altre, un que sobresurti, o que no sobresurti,...totes els tenim diferents i això no és ni bo ni dolent, senzillament hem d'acceptar el que tenim i mimar-nos i estimar-nos!
Per tant, no pateixis, ets normal i estàs sana! De totes formes, si vols aprofita la visita al ginecòleg i comenta-li que et preocupa.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL