Ajuda Amb la meva orientación sexual
La cosa es que sempre m'han agradat els nois, pero des de ja fa temps que m'atrauen les noies tambe, m'agraden algunes i molt. Soc bisexual? Lesbiana? Estic molt confosa no se qué em pasa. Tinc por a que dirá la meva millor amiga si li dic que soc bisexual o que dirán els meus pares... Esta malament? Si su plau ajuda!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No pateixis, en el cas que finalment et defineixis com a bisexual, no estaria res malament, ja que no és dolent, és una orientació sexual més.
Sovint patim perquè ens forcem a saber què som, quan no encaixem amb el que se suposa que hem d'encaixar, l'heterosexualitat, però segurament aquesta pressió que ens posem a sobre és de les coses que més ens fa patir. No vulguis definir-te ja, dóna’t temps per saber què t'agrada i de quina manera, en l'adolescència tot això es comença a posar en marxa per tant, calma i poc a poc aniràs coneixent-te millor.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL