Que es el que m'esta passant?
Hola necessito la teva ajuda estic molt preocupada ahir vaig sortir de festa a la nit i jo estic de lio amb un noi que es una mica més gran que jo bem sortim un moment fora de la discoteca i ens vam anar per un lloc onde no ens veia ningú i alla ens vam liar, vam parlar i ho vam acabar fent jo no era verge però em va doldre un munt amb la meva antiga parella ja m'havia passat que cada vegada que teníem relacions em feia molt mal i amb aquest em va passar el mateix i ho vam fer sense protecció i quan vam tornar a la discoteca estava super adolorida i avui quan me aixecat i cada vegada que vaig al lavabo tinc alguna cosa a les calces no se que és ni perquè em passa perquè amb la meva antigua parella no m'havia passat que em sortís això transparent... hauria de preocuparme? o és normal que passi a vegades?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Ens poses sobre la taula 3 temes importants:
1) El dolor en la penetració: Pot ser degut per diverses causes, podria ser que si en aquell moment eres verge encara hi hagi himen, l'himen és una membrana a l'entrada de la vagina que es trenca quan hi ha la primera relació sexual amb penetració, o amb un cop, o amb un tampó. Aquesta membrana pot ser-hi o no, hi ha noies que no en tenen i les que la tenen, pot ser que la tinguin fina, grossa, rígida, flexible,... i en alguns casos pot ser que no es trenqui a la primera. També al marge de l'himen, si estem en una situació sexual i estem nervioses, neguitoses, no estem còmodes o no confiem molt en la persona que tenim davant i en el que està passant també poden contraure's els músculs que tenim a la zona vaginal i pot haver-hi dolor si hi ha penetració.
2) Fer-ho sense protecció: El que va passar va ser una relació sexual de risc, sempre que hi ha relacions sexuals sense preservatiu estem tenint una relació sexual de risc d'Infecció de Transmissió Sexual i/o d'embaràs. Ja que no hi ha cap tipus de protecció entre els teus genitals i els seus genitals.
3) I aquest punt ens enllaça amb el 3r punt. "això transparent" que ens dius que et surt de la vagina si no hi havia preservatiu i ell va ejacular, segurament és el seu semen que poc a poc va sent expulsat del teu cos.
Per tant, veient el risc que hi ha, sobretot, per a properes ocasions NO has de tenir relacions sexuals sempre que la teva parella vulgui i on ell vulgui. Tu hi tens molt a dir, i si no vols en aquell moment, ell ho haurà de respectar. D'altra banda i a partir de JA el preservatiu no ha de ser una opció ha de ser una obligació, si hi ha preservatiu podem tenir relacions sexuals amb penetració sinó NO.
Si des que vas escriure la consulta a avui no t'ha vingut la regla el millor és que vagis al metge i/o et facis una prova d'embaràs. Si la regla ja t'ha vingut, aprèn de l'experiència i no ho tornis a fer en aquelles circumstàncies.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL