necesito ajuda urgent
Hola soc una nena de 14 anys i encara no me liat mai ni un peto encara i tinc molta por de que no passi mai cap de les meves amigues ho sap perque totes elles ja s'han liat i tal. Tinc por de que mai arribi aquest koment em podeu ajudar siusplau?
Anissa Ouali

Hola Anònim!!
Fa res ens ha arribat una consulta igual a la teva. Que tinguis 14 anys i no t'hagis liat amb ningú no és un problema ni res estrany ja que no hi ha una edat per començar a fer res! cadascú decideix quan i amb qui! Per això t'has de donar temps per conèixer, reconèixer gent que a tu t'agrada (potser si parles amb les amigues et sentis més tranquil•la i no et posis tanta pressió ni pressa).
El nostre consell és que sigui tu, que et sentis còmode, segurament això et faci sentir més còmode per si coneixes algú interesant i apropar-te.
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali