No me liat mai en ningú
Hola, sóc la Núria.. el meu problema es que tinc ja 14 anys i encara no me liat amb ningú, totes les meves amiges ja s'han liat en molts de nois i jo encara cap i estic preocupada...Les meves amiges sempre me estan buscan a algún noi per poder liarme però solament em busquen nois que no m'agraden, se que no cal un príncep blau per que sigui el meu primer lio però solament que m'agrade. D'aquí dos semanes són les festes del meu poble i m'agradaria estrenar-me perquè allí sempre hi ha gent molt interesant, però el meu promblema es que sóc molt vergonyosa i no se que fer per a que em passi la vergonya tambè trobo que ningú es fixarà amb mi..que puc fer per a que es fixin? Quins consells em dones?
Gràcies
Anissa Ouali

Hola Nuria!!
Primer de tot deixar de pensar que ningú és fixarà en tu! ja que això et fa tallar-te més i augmenta la vergonya!
Que tinguis 14 anys i no t'hagis liat amb ningú no és un problema ni res estrany ja que no hi ha una edat per començar a fer res! cadascú decideix quan i amb qui! Per això t'has de donar temps per conèixer, reconèixer gent que a tu t'agrada (les amigues segurament ho fan amb molt bona intenció i fins i tot podries també ajudar-les a buscar aquells que a tu t'agraden però sense pressa ni pressió).
El nostre consell és que sigui tu, que et sentis còmode, que vagis a les festes a gaudir i segurament això et faci sentir més còmode per si coneixes algú interesant i apropar-te.
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali