Genitals femenins, clítoris masturbació...
Holaa! Abans de fer les meves preguntes volia donar-vos les gràcies ja que el consultori d'adolescents.cat m'ha ajudat en molts aspectes. Sempre he sigut bastant timida en l'àmbit sexual i fins i tot he sentit vergonya de mi mateixa en pensar en temes de masturbació etc, però com deia, adolescent.cat m'ha ajudat a veure que és molt normal masturbar-se tant en nois com en noies i si algu es troba en la mateixa situació de timidesa l'animo a que explori el seu cos, jo he començat, i no esta gens malament;)! moltes gracies en serio <3
Com he dit sempre mha fet vergonya lo de la masturbació, però ara em sento més preparada i m'agradaria saber més sobre el tema. Em podrieu explicar més detalladament què és el clítoris i on es troba, com és...? de quines maneres puc sentir plaer? i també diverses maneres de masturbació que no siguins els dits ni el xorro de la dutxa...
Altre vegada moltes gràcies! Sou els millors <3
Anissa Ouali

Hola!!
Primer de tot moltes gràcies per les teves paraules! Per nosaltres és molt important poder ajudar-vos en tot els dubtes!
Sobre la teva consulta de masturbació, no hi ha una manera de fer i cadascú va descobrint com més li agrada.
Una cosa si que et vull comentar: dits no és masturbació!! A l’interior de la vagina hi ha molta menys sensibilitat i introduir els dits, pot no donar plaer, ja que les zones més sensibles dels genitals femenins esta per fora, per exemple: el clítoris! On està? Aquí et deixo una pagina web on explica com son els genitals i on està cada cosa:
(està en anglès però s’entén tot molt fàcilment).
Mira-t’ho i després. Jugat, experimenta, toca, i fixa’t en quines parts t’agrades més!
Una petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali