depilacio de la...
hola,em vui depilar la vulba per aquest estiu per el bikini i nose per si algun dia arriba la ocasió de... i saber com es depilarse allà,m'agradaria saber si fa mal i que si es normal volerse depilar, nose com dir-li a ma mare!!
Anissa Ouali

Hola Paulikaa!
La depilació depèn de cadascú, ni normal ni no normal, no és obligatori i tampoc està prohibit fer-ho, així que tu has de buscar com et sents més còmode.
Com fer-ho? el millor per les zones properes als genitals és anar a un professional (un centre de depilació). Amb ells serà més fàcil, i fins i tot, segurament és menys dolors.
Hi ha diverses maneres de depilar-se, pot ser amb cera (aquesta és si t'ho fas tu pot fer més mal), la gillette (has d'anar amb compte de no fer-te cap tall, sobre tot en zones molt sensibles), i després existeixen altres com cremes depilatòries (però amb aquestes has de controlar que és puguin aplicar a zones sensibles, ja que la pell en aquestes és molt sensible).
Per les mares és una situació molt normal, ja que segurament la teva mare ha passat per això algun cop i et pot ajudar per buscar un centre de depilació.
Espero haver-te ajudat! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali