OLIWIS
Holaaa! Primer de tot la meva consulta es llarga y segon< anonim pliis! <3
Ahi va.
Fa 3 anys que m'agrada un noi i 2 que ell ho sap, he estat 2 cursos amb ell i casi sempre m'ha tocat amb ell al costat, darrere, davant... El cas es que ens portem molt be riem molt junts lo tipic, com es normal han pasal alguna que altra cosa, però l'ultim curs em va começar a dir alguna coseta per whatssap (primer cop va dir que monaaaa)(segon cop parlant vag dir q moriria i va dir si no mors et matu jo :3 i deia expresions que jo acostumo a classe) el cas es que tot be i tal però a altres noies les toca, ami un cop em va tocar el cul amb un llapis, em fa putades riem moltiisim a classe etc...
Però ha acabtt el curs... I ens hem barallat, es una tonteria però estem bloquejats mutuament, nose que fer ja que l'he intentat oblidar altres anys y nose si el curs que ve anire amb ell... Es un noi guapo popular i que no va amb noies però elles de vegades van darrere, i jo no es que sigu la millor nois, el meu dubte era que si potser li agrado i que fer!?
Tinc uns quants dubtes mes, em podeu dir on els puc comentar(son bastants)!?!?!
MERCII PETONETS :*
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Em sap greu però no podem endevinar si li agrades o no, això és una cosa que hauries de parlar amb ell, les putadetes com tu dius, no ens poden indicar si li agradem o no a un noi o una noia, la cosa va més enllà.
Pel que fa al bloqueig, depèn de tu, si vols desbloquejar-lo o passar l'estiu sense contacte per reprendre'l al setembre i veure si el que sents canvia o no.
Segurament no hem contestat la teva consulta però encara no tenim la bola màgica per endevinar els sentiments dels demés, tant de bo la poguéssim tenir!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL