Pits
Hola! Mira esque estic un pel precupada... tinc 17 anys i nomes tinc una 85b.. es poc? Quin es el tamany ideal? que significan les lletres?
IESP

Hola Sexyboom,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La mida dels pits és un tema que preocupa sovint a la gran majoria de noies i dones.
Ens preguntes quin és el tamany ideal i això va a gustos, hi ha noies/dones que els agrada que un pit els hi càpiga en un mà i altres que els agrada que un pit s'agafi amb dues mans, però la pregunta és: Per a tu, quin és el teu tamany ideal?
El tallatge funciona de la següent forma: el número és la mesura del contorn del teu cos (d'esquena a pit) i la lletra és la mida de la copa del teu pit, on la A és un pit més estret, la B és un pit amb una amplada mitjana i la C és un pit ample de copa.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico