SIUSPLAU CONTESTEU RÀPID, ÉS MOLT IMPORTANT
Bones, voldria ser anonima.
El cas es que fa uns dies vaig tindre relacions sexuals amb un noi bastant més gran que jo, pero ho vam fer sense condó perque cap dels dos en tenia i jo no volia pero al final vam acabar fen-ho, la cosa es que no se ben be si es va correr una mica o no a dins pero si que se que a fora si ke es va correr del tot, fins aqui mira, pero el cas es que hem fa molt de mal la part de devall de la panxa cada vegada que acabo de fer pipi, ara vaig molt més sobint a fer-ne i moltes vegades em surt una mica de sang al netejar-me (això m'ha passat ja 5 o 6 cops), pero la regla no es perque m'ha de vindre en dos setmanes o aixi i el que em surt es una mena de fluxe amb sang... També tinc "retortijons", em sento inflada i també em fa una mica de mal l'abdomen... pero el que passa es que no matreveixo a dir-li als meus pares perque em cauria una de molt grossa si els hi expliques la historia perque jo soc relativament petita... que podria fer, perque sola al metge no puc anar...? Estic molt preocupaada de veritat...
Moltes gràcies enserio :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Bé...com hauràs llegit en més d'una consulta, si tens relacions sexuals sense preservatiu tens risc d'embaràs o de contagi d'alguna Infecció de Transmissió Sexual, hi hagi ejaculació dins de la vagina o no.
El preservatiu NO és una opció, és una condició, si en tenim podem tenir relacions sexuals amb penetració, si no en tenim, no. És una condició clara a no ser que vulguem ser mares o pares, o no vulguem cuidar de la nostra salut.
Per a quedar-te més tranquil•la el millor seria que poguessis fer-te una prova d'embaràs, en pots comprar a qualsevol farmàcia, sobretot per a descartar la situació. Seria important que poguessis comptar amb alguna persona adulta de confiança per a que pugui donar-te suport, tot això, el fer-se la prova, els dubtes, la por,...sol ser estressant per a dur-ho sola.
Segurament no serà res i el pipi tan sovint i la molèstia pot ser una infecció d'orina, però això ho ha de dir un metge.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL