Em sento malament!
Hooola, et volia demanar consell i haver que en penses sobre això. L'altre dia vaig anar a la pediatra i em va pesar i peso 64quilos i faig 1,68-1,69 l'alçada més o menys (tinc 13 anys) i faig molt d'esport, practico atletisme 3 dies a la setmana i gimnàstica al col·legi, a la setmana faig un total de 6 hores però no m'aprimo de cap manera...menjo pastes però ara faré dieta i menjaré més fruita i verdura i les pastes de tan en tan igual que tots els greixos. No sé, però haver si ara fent aquesta mini dieta m'aprimo. I a part totes les meves amigues estan super bé de pes i tenen molt bon cos. Jo sobretot tinc moltissima cuixa perquè amb l'esport que faig es normal no? i els braços els tinc molt desarrollats perquè faig molt de llançament, però vull estar bé amb un cos normal i no molt desarrollat i nosé que fer perquè la cuixa marxi... Què en penses? Moltissimes gràcies guapissima<3
Sara Bujalance

Hola Danceordie! El millor que pots fer per mantenir un pes saludable és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport, que ja en fas. La bolleria, els dolços i les pastes les pots menjar tranquil·lament de tant en tant, el que no és recomanable és menjar-les cada dia. Si menges de tot, equilibrat i fas esport ja estaràs en el pes que has d'estar. Per una altra banda, no hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos com, per exemple, les cuixes. Pensa que és natural que les dones tinguin les cuixes més amples, de la mateixa manera que els nois tenen l'esquena més ampla pel fet de ser nois. Una cosa molt important per a que et trobis és que NO ET COMPARIS AMB NINGÚ, no et comparis amb les teves amigues, cada persona és com és i no té perquè assemblar-se a ningú. Tu ets una persona única, exclusiva i irrepetible en el món, i això és el que et fa especial. Si tots ens assemblessim, el món seria molt avorrit! Aprèn a valorar-te positivament i a veure les coses maques que tens, que segur que són moltes, i accepta't tal i com ets, amb les teves virtuts i els teus defectes. Molts petons!!