Tornar-hi, o millorar?
M'agradaria ser totalment anónima.
Bones! Segur que teniu consultes d'aquestes cada dia, però necesito saber com aprimarme d'una manera sana i sense que els meus pares s'enterin. Ja els hi he dit moltes vegades que vull aprimar, pero passen de mi. L'any passat vaig començar a vomitar, però vaig adornar-me de que era un error, i ho vaig deixar. Ara en part m'arrepenteixo perque segueixo sen una noia baixeta que es fa fastic a si mateixa. Molts cops m'he plantejat tornar-hi a vomitar... Necessitaria un bon consell per fer una dieta saludable i una bona rutina d'exercicir que de veritat funcionin i m'ajudin siusplau. Moltes gràcies:')
Sara Bujalance

Hola! Tranquil·la, només sortirà la teva consulta, no surt ni el teu nom ni res que et pugui identificar. La millor manera efectiva per poder tenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fent això ja estaràs en un pes correcte. No hi ha cap altre manera que funcioni per mantenir un bon pes. Pensa que el pes no només té a veure amb l'estil de vida que fem, també hi ha un factor genètic que influeix sobre el nostre pes i la nostra constitució, i això no ho podem canviar. Així que els millors consells que et puc donar és que mengis de tot, equilibrat, que facis esport i que t'acceptis tal i com ets. NO TORNIS A VOMITAR! El vòmit no serveix per aprimar! I és MOLT perillós per la teva salut! El vòmit et pot provocar una baixada de potasi que et deixi a l'hospital, així que no ho tornis a provar perquè és molt perillós per la salut! Si veus que la preocupació pel pes no marxa i que et fa sentir-te trista, seria convenient que en parlessis amb algú més gran que et doni confiança, de cara a que t'ajudés a sentir-te millor amb tu mateixa i evitar que aquesta preocupació es converteixi en un problema. Molts petons!