Perdre pes
Hola! Doncs la veritat medeixo 1'67 i peso 57-58 quilos i m'agradaria poder aprimar-me una mica perquè no em sento agust amb el meu cos.. Como ho podria fer (si em pots donar alguna dieta o semblant) per poder arribar a uns 52 quilos?
Sara Bujalance

Hola!
Per l'alçada i el pes que tens no cal que perdis res, ja estàs en un pes correcte! Molts cops volem canviar el nostre pes perquè creiem que ens sentirem millor estant més prims però després no és així. Si arribessis a pesar 52 kilos l'únic canvi seria aquest, que la bàscula marca menys, per la resta seria tot igual, tu series la mateixa persona, amb els mateixos pensaments i emocions i amb la mateixa vida. Pensa que si el teu cos està bé i tot i així et sents malament, és perquè aquest malestar té a veure, segurament, amb aspectes psicològics dels que t'aniria bé parlar amb algú de confiança. A l'adolescència és habitual sentir-se insegur o angoixat a vegades. Mira de parlar-ne amb algun adult del teu voltant que et generi confiança, com els pares, per exemple, segur que t'ajuden a trobar la manera de sentir-te millor. Un petó!