sense preservatiu
he tingut sexe amb la meva parella sense preservatiu pero no a acabat dins meu, desprès li he masturbat y a eyaculat fora, hi ha risc d'embaràs?
IESP

Hola cuchimuchi,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori per a resoldre els teus dubtes!
Hauríeu de tenir molta mala sort perquè per un cop que ho feu sense us quedéssiu embarassats, però per a assegurar-vos que no hi ha risc d'embaràs el millor és que SEMPRE utilitzeu preservatiu des del principi de la relació sexual amb penetració, ja que si no s'utilitza el risc d'embaràs, hi és.
L’ejaculació no és qui embarassa, sinó que els que embarassen són els espermatozous. Aquests s'expulsen amb el líquid pre-seminal i amb el líquid de l'ejaculació completa. Però què és el líquid pre-seminal? és el líquid que emeten els nois abans de l'ejaculació durant tota la relació sexual per a ajudar a lubricar el penis, i aquest també porta espermatozoides, en molta menys quantitat però en porten.
Per tant, et recomanem que SEMPRE que tingueu relacions sexuals amb penetració utilitzeu preservatiu per a evitar l'embaràs.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico