Depilació vagina
Hola, veuras, dintre de poc ho fare amb el meu novio i no se com depilar-me la vagina. Tampoc se si depilar-me-la o no. Però si me la depilo... COM?? Es la pregunta que ens fem totes les noies, COM ENS DEPILEM LA VAGINA SENCERA? I si fa molt de mal? amb cera, amb crema depilatoria...
Siusplau contesta
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Abans de tot: quan dius vagina, imagino que et refereixes a la VULVA.
La vagina és el conducte que connecta fins a l'uter (per on baixa el bebé o la menstruació) Tota la part externa (la que veiem si ens mirem en un mirallet) és la vulva, i es pot depilar com més t'agradi! Normalemnt les noies es treuen els pèls que estan a la zona de les angonals, de manera que al posar-se bikini no es vegin.
Hi ha diferents mètodes, cadascun amb els seus avantatges i inconvenints. El millor és anar a un/a especialista en depilació, o amb algú de confiança a una botiga de productes d'estètica. Allà poden assessorar-te molt bé :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat