Primera vegada
Hola! Fa dues setmanes vaig començar a sortir amb un nen, es amic meu desde fa 4 anys, i bueno ell vol fer-ho amb mi cuan portem 4 mesos pero jo no vull tan dora, o si, preferiria dintre d'un any pero tambe tinc por de que tallem avans perque m'agradaria fer-ho per primera vegada amb ell ja que es de confiança... Pero es que nomes tinc 14 anys i ell es verge tambe i m'agradaria que la meva primera vegada fos-hi amb algu que no sigui verge per saber que fer... Tu que creus, penses que soc massa petita? Amb quina edat creus que seria recomenable? Que penses de que els dos siguem verges? I bueno cuant temps creus que tindria que estar amb ell? Es que ell te moltes ganes pero jo nose a mes em fa por quedarme embaraçada... No se se que queda molt pero m'agradaria tindre una idea del que vull al cap. Moltes gracies maca!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que tu mateixa ja et contestes: creus que és massa aviat
Quan tenim relacions sexuals és important fer-ho perquè realment ens sentim preparats, i no per por a que l'altre ens deixi o per pressions... Si us poseu un temps determinat (com els 4 mesos) això no ajuda a viure-ho amb naturalitat. A més, porteu molt poquet temps sortint encara, així que és normal que no estiguis segura del tot! Has de ser fidel als teus sentiments. sinó tampoc gaudiràs com hauria de ser, i el sexe és per gaudir.
La teva parella, ha d'entendre que tu necessites més temps per sentir-te segura en aquest terreny, i que de moment us podeu anar coneixent poc a poc. A més, no cal que la primera pràctica que feu sigui la penetració, oi? Per exemple, potser seria millor que abans ja us haguessiu vist despullats, o que haguessiu pogut parlar en confiança d'aquest tema. Però tot al seu temps!
Ah! i per l'embaràs no t'has de preocupar si fas servir sempre preservatiu :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat