Depilacó íntima
Hola,
Volia depilar-me les meves parts íntimes però no se amb que fer-ho (cera, crema...) i tampoc se com dir-li a la meva mare que vull depilar-me les parts íntimes
Hem podeu ajudar siusplau?
Anissa Ouali

Hola Anònim!!
Per les parts íntimes és molt recomanable anar a un professional, sobre tot si és la primera vegada, ja que per exemple amb les cremes s'ha de anar amb compte amb la zona on s'ha d'utilitzar (les parts íntimes son molt sensibles), i el mateix passa amb la cera o la gillette.
Sobre dir-li a la teva mare, pensa que aquestes coses poden ser una mica incòmodes de parlar al principi amb una mare, però tot és començar! Pot fer més vergonya parlar-ne, però al final també acaba sent qüestió d'higiene!
I una altra cosa: què és el que et fa més vergonya sobre aquest tema? Pensa que segurament a ella no li estranyi gens que vulguis portar una pell depilada, així que potser t'estàs preocupant per no res! ;)
Ànims amb la conversa, segur que acaba sent més fàcil del que creus i a més et pot ajudar a buscar una professional per depilar-te.
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali