No se com fer per molarli al noi que em mola
Holaaaaaaa. Hem sembla molt be això del consultori i m'agradaria posarlo en practica.
Em mola un noi però a ell no li mola ningu i no vol mai fer un pas, m'agradaria demanarli per sortir però no soc la unica que em mola i tinc por:
1. Que em digui que no
2. Que a les nenes que els i mola s'enfadin amb mi.
3. Que s'assabentin els profes ja que ho dirien als pares.
Siusplau doneume consells per tirarli la canya!
Abraçades,
Anonim :)
Anissa Ouali

Hola Anònim!!
1. El NO és un dels riscs que pot haver-hi si dones el pas, però si no el dones mai, no sabràs i sempre et quedaràs amb el dubte (però això sempre ha de ser decisió teva).
2. Desconec si aquestes noies son amigues teves, però l'ideal és que puguis ser sincera amb elles, i que estàs pensant en donar el pas.
3. Respecte als profes, no ha de perquè dir res als pares pel fet que a tu t'agradi un noi.
Com tirar-li la canya: doncs primer intenta parlar amb ell i veure com et sents mantenint una conversa, etc.. també pots veure si teniu algun amic/amiga en comú que t'ajudi a apropar-te...
Espero que tot vagi molt bé!
Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali