lesbianes!
hola! mireu, sempre dieu coses del preservatiu, i al llibre i a la web expliqueu com s'utilitza un preservatiu per un penis. Doncs, jo sóc lesbiana i no tinc NI IDEA de com va tot lo de protecció per la vagina. Se que es com un preservatiu en tela (o algo aixi) però no se com s'ha de posar, ni on el puc aconseguir ni res...ajuda sisplau! per cert, aixo de la homosexualitat crec que és un tema que podrieu tractar mes.. a la portada dic. Moltes gràcies! :*
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP i la teva crida em sembla fantàstica!
La tela que tu es comentes és la barrera de làtex, aquestes les pots comprar en qualsevol farmàcia o tenda especialitzada (sex shop), ara bé, també podeu crear les vostres barreres de làtex per al sexe oral.
Hem trobat un video que ho explica força bé:
Hrk5Yw32g
Consisteix en agafar un preservatiu normal i corrent i obrir-lo per la meitat, quedarà com una tela plana, aquest es col•loca sobre la vagina o l'anus i fa de barrera entre la boca i la superfície. L'estimulació és bona i eviteu contagis d'ITS (Infeccions de Transmissió Sexual).
Espero haver-te ajudat una mica!
Helena Angel @HelenaAL