Matrurbació (urgent)
Hola, soc una noia de 16 anys i ja moltes vegades m'he estimulat el clitoris i he sentit plaer pero a l'hora de ficarme els dits si m'hen fico un no sento res de plaer i si m'intento ficar dos ja em fa com mal, quin problema tinc? podria tindre problemes a l'hora de tindre una relació sexual? Ajuda siusplaau
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si xafardeges pel consultori trobaràs moltes consultes on expliquem el tema de les terminacions nervioses.
El clítoris és l'òrgan que té més terminacions nervioses i la seva única funció és la proporcionar plaer a la persona. La vagina té la funció reproductora, per tant, generalment no té tantes terminacions nervioses perquè la funció principal no és la de proporcionar plaer.
Si estimulant clítoris arribes a l'orgasme i sents plaer, segueix així, no has d'introduir res per a sentir plaer. A l'hora de la penetració l'únic que haureu de tenir en compte és que també hi hagi estimulació de clítoris.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL