risc d'embaràs??
Hola!
Hi ha una amiga del camping que esta molt deprimida i tot això perquè es veu que que fa just un mes el seu xicot li va ficar mà a cony, però no li va ficar el dit ni res de això no mes al principi i res mes (en aquell moment feia uns dies que li havia passat la regla). I segons ella ja tenia la regla regular i encara no li baixa (porta una setmana de retard). A mes, li fa mal la panxa i no te gana... estic preocupada i ella també... O sigui, el simple fet de ficar mà no indica res de que estigui embarassada, però si ell abans de ficar-li mà, s'hages tocat i li hagues sortit semen i no s'hagues rentat les mans i despres de 2 hores mes o menys li fiques mà, tot i aixi, pot estar embarassada?
Perque diguem que el seu xicot son aquells que es toquen molt subin i tal...
A mes, estem preucupades...
Responeu rapid, plis
Gracies:)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
No patiu, digues-li a la teva amiga que si no hi ha ejaculació prop de la vagina o dins amb contacte directe entre vagina i semen, no hi ha risc d'embaràs. Seria un cas raríssim!
Per tant, deixeu de preocupar-vos, ara bé digues a la teva amiga o si ho està llegint amb tu que MAI NINGÚ pot tocar cap part del nostre cos que nosaltres no vulguem, per tant, sigui el seu novio, el seu rotllo o el seu marit, si ella no vol que li toqui els genitals, els pits o qualsevol altre part del cos, ha de dir-li que no. Tu ets la propietària del teu cos i per tant ningú més que tu pot vetllar per ell.
Una abraçada molt forta a les dues i seguiu donant-vos suport en situacions com aquestes, segurament la teva amiga es sent tranquil·la de tenir una amiga com tu a qui explicar-li les seves coses.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL