pits caiguts
Bones, m'agradaria saber si hi ha alguna manera de pujar els pits si ela tens una mica caiguts. Molts nois m'han demanat per fer-ho pero a tots els hi he dit que no per aquest tema... alguna idea? Gracies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si tens els pits molt grans la gravetat juga en contra i sempre tendiran a anar una mica avall, això no vol dir que no siguin bonics igualment! Si no els tens molt grans, segurament això que dius que estan caiguts és més una mania teva que no pas una realitat, per tant, no siguis tan auto-exigent amb que el teu cos sigui com el d'una model, i estima't. Les dones reals són més especials!
Si vols millorar la tonificació dels pectorals el millor seria que anessis a un entrenador personal i li demanessis exercicis a fer per a tonificar la zona pectoral.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL