penetracio
Estic feta un embolic, quan es practica sexe representa que se sent plaer, però la noia només sent el seu plaer estimulant el clitoris, llavors quan hi ha penetració no se sent plaer si no es masturba? Pot sentir-ho tant sols amb la penetracio sense necessitat de masturbarse? Perquè jo em masturbo d'una posició i una manera determinada i no crec que ho pugués fer a la vegada, per tant podria ser un problema a l'hora de practicar sexe, no?
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Fas una consulta molt interessant! Espero no deixar-me cap pregunta per respondre’t.
Les noies també poden sentir plaer amb la penetració però segurament només amb la penetració no arribaran a l'orgasme (excepte algunes, molt poques), tot i que pugui agradar la sensació, l’orgasme necessita més terminacions nervioses activades.
Aleshores, com ho podem fer per arribar a l'orgasme mentre hi ha penetració?
- Doncs estimulant clítoris directament alhora que hi ha penetració. Com? La teva parella pot acaronar la zona del clítoris en postures on això sigui possible (per exemple tu a sobre i ell estirat), també pots acaronar la zona del clítoris tu mateixa.
- També hi ha unes postures que afavoreixen que s'estimuli el clítoris de forma indirecta, com per exemple tu a sobre de cara a la teva parella però amb el cos recolzat en el seu cos, el seu abdomen tocarà la zona del clítoris.
També pots arribar a l'orgasme sense penetració, amb masturbació o sexe oral, no ha de ser només amb la penetració, aquest no hauria de ser l'"objectiu".
Per tant, no hi ha problema, el sexe és quelcom més que arribar a l'orgasme mentre hi ha penetració. Compartir, conèixer, gaudir i passar-ho bé!
Espero haver-te ajudat una mica a desfer el teu embolic!
Helena Angel @HelenaAL