Urgent amor platònic
Des de fa temps sento un gran amor pel meu tutor. Penso molt en ell, m'alegra moltissim quan el veig, em mira, em parla, em fa una caricia o m'escriu un missatgel. L'any vinent em canvio de cole per fer batxillerat i no ens veurem mes. Ell es encantador amb mi, i m'ha dit que seguirem en contacte i que el vagi a visitat quan tingui temps, pero tot just ha acabat el cole i ja el trobo a faltar... Que puc fer? No deixo de pensar en el, l'estimo moltissim ...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Això qui més qui menys ha passat pel mateix. Sovint podem confondre amor per admiració i quan un professor està atent amb nosaltres, ens escolta, ens té present, ho fa per a donar-nos una bona educació, per a que adquirim els coneixements que necessitem per seguir desenvolupant-nos i per seguir creixent com a persones.
Ara bé, quan un dels dos, alumne o docent comença a sentir quelcom més intens que un carinyo per l'altre persona la cosa es pot complicar, i molt.
Tal i com et va dir, ves a veure'l algun dia, parleu i us expliqueu com esteu, però el més important ara és que gaudeixis de l'estiu, i que a la tornada t'adaptis genial al nou institut! És un gran pas i un gran moment no te'l perdis!
Espero haver-te ajudat una mica!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL