Liarme- urgent siusplau
Aviat aniré uns dies de vacances a la costa amb uns amics del cole, entre els quals esta el noi que m'agrada. Les meves amigues diuen que es evident que jo li agrado ( i jo tambe ho crec) pero es massa timid per intentar res. M'agradaria molt liarme amb ell, parlar del tema i veure que passa, pero per mi tambe es la primera vegada i em fa una mica de por/vergonya.
1. Com puc fer per estar un rato amb ell a soles? I per parlar del tema sense que sigui incòmode?
2. Com puc fer que el primer petó sigui increïble? Li agafo la cara iem llenço o espero a si ell fa algo? Tinc moltes ganes pero no se que fer :(
Mersiii
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Anem a resoldre dubtes:
Una estratègia que pots utilitzar és demanar-li que en algun moment t'acompanyi a algun lloc, diga-li que t'acompanyi i que vols parlar amb ell, per exemple.
Per a que la situació no sigui incòmode, sigues sincera, parla des del que tu sents sense intentar aparentar allò que no ets i a veure com reacciona ell i què et comenta.
2. Com puc fer que el primer petó sigui increïble? Li agafo la cara i em llenço o espero a si ell fa algo?
Aquí jugues amb avantatge, el primer petó, encara que sigui un desastre, serà increible només pel fet de ser el primer petó. Estaràs nerviosa però tranquil•la poc a poc aniràs descobrint com t'agrada i com encaixeu. Tampoc és necessari que sigui un petó humit, és a dir, comenceu amb un "pico" i poc a poc ja aniran sorgint petons més intensos.
No vulguis córrer, poc a poc i amb la sinceritat pel davant.
Espero haver-te ajudat una mica!
Helena Angel @HelenaAL