m'agrada
Hola em dic Sara i fa un any que m'agrada un noi. Pero hi ha un problema perque es el cosi de la meva germanastra.Tampoc se si el seus pares y el meu pare ho acceptaran. No se que fer?
IESP

Hola Sara!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
La veritat és que quan ens agrada algú de la familia extensa (i en el teu cas, no és de sang), es torna una situació complicada...
Potser el millor seria primer parlar-ho amb el noi, per saber si sent el mateix que tu! El següent pas, seria parlar-ho amb algú de confiança (mare o pare) per a que et donin un consell. El que estàs clar és que no escollim de qui ens enamorem! Però també hem de tenir en compte els costums culturals, i que si aquest cosí forma part de la familia propera (la que veieu habitualment) és normal que els incomodi la situació (per la cultura)
Molts ànims!!!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat