RELACIONS
Hola.
Jo tinc un nòvio, però m'han dit que el meu nòvio està amb un altre, i el germà de l'altre té una cosina que es va liar amb el nòvio de la meva germana, i el cunyat del nòvio de la meva germana, m'hi vaig liar jo. Llavors, jo no sé què fer perquè si el meu nòvio s'entera de que jo m'he liat amb el cunyat del nòvio de la meva germana la podem liar, perquè ell és molt gelós, tot i que no se sap si ell s'ha liat amb la que diuen.
Com podeu comprovar és liós, però espero que contesteu.
Petons, gràcies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Em sap greu, però des del consultori no et podem dir si el teu novio s'ha liat amb una altra persona o no! El fet que tu t'hagis liat amb el cunyat del novio de la teva germana mentre tenies parella, és cosa teva i has de decidir què vols fer: si explicar-ho amb sinceritat, o passar pàgina (si agafes aquesta segona opció, hauràs de vigilar per no entrar en la "paranoia" de pensar que la teva parella també es lia amb altres...
En una relació és molt important la sinceritat si volem estar tranquils, oi?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat