Mals costums
A mi m'agradaria perdre 10 kilos en 3 mesos. Però no sé com deixar els mals hàbits; mejar chocolata, chips, maionesa, pa, galetes,ketcup, ous... En teoria no sabria plantejarme el com començar per fer una dieta i desrpés què sigui una mica mes estricte! Peso 48 kilos i medeixo 1,35! necesito una ajuda urgent. No sabria com començar a quantes hores fer bicicleta el primer dia i després afegir més temps, pero no agotar molt el meu cos! Si us plau que algú em dongui una consulta urgent i l'ho mes aviat millor possible, molt millor així a l'estiu m'hi posaré! A i voldria saber quants gots, d'aigua beure'm al dia. No m'agrada beure tanta aigua i no sé com fer a tenir més habits a beure'n.
Sara Bujalance

Hola!
Menjar xocolata, xips, galetes, etc no és en sí un "mal hàbit", són aliments que podem menjar perfectament de tant en tant, l'hàbit incorrecte seria abusar d'aquests aliments i menjar-ne molts cada dia, per això la millor manera d'aconseguir un pes saludable és menjar de tot, variat i equilibrat i fer esport (al voltant, de com a mínim, 3 cops a la setmana). Aquestes pautes són les millors que et puc aconsellar, si les portes a terme no tens perquè amoïnar-te pel teu pes. Tot i així, si la idea de perdre pes et continua rondant pel cap el millor que pots fer és parlar amb el metge, ell és el professional que et podrà indicar millor com fer-ho d'una forma saludable. Un petó!