ESPANTADA
Com diu el titol esic espantaada. U vui fer am el meu novio, avans no estava preparada pero ara sentu que si encara que tinc alguns dubtes ja que les meves amigues no em saven respondre perque també son verges.
PREGUNTA NUMERO1- L'ORGASME.
Es normal que tingui orgasmes, queda be? o millor mels aguanto?
PREGUNTA NUMERO 2- LA MAGIA
Si un cop ho em fet no sentu res, no notu la quimica que m'esperava que hi auria es perque no ho he fet lu suficient be o entre ell i jo no hi ha quimica.
PREGUNTA NUMERO3- I DESPRES?
Tinc ensat fer-ho a la nit, aquestes coses quan solen durar, molt? o poc? un cop acabat dormim, parlem? que se sol fer
PREGUNTANUMERO 4 I ULTIMA- Tema protecció, apart del tipic condó que es posa a el gen masculí quins altres timpos d'estris hi han? mels expliqueu?
Moltes gracies. Espero una resosta amb il·lusio.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Et vaig responent:
1- Si t'aguantes l'orgasme, vols dir que gaudiries molt? Està clar que si el sents, deixa't portar! Tens el mateix dret que ell a gaudir:)
2- Hem de vigilar amb les expectatives que tenim en vers les relacions sexuals, ja que el concepte de "química" és molt subjectiu i personal... Amb la pràctica, cada cop és més fàcil entendre's sexualment amb l'altre persona
3- Les relacions sexuals no tenen un temps determinat! Després podeu parlar o dormiu, el que preferiu :)
4- Hi ha altres mètodes anticonceptius (com els hormonals), però per ara és millor que coneguis els preservatius bé (tant masculí com femení), i saber on comprar-los (farmàcies, supermercats) i que provis diferents marqies per saber quina t'agrada més. El preservatiu és genial perquè protegeix de l'embaràs i de les infeccions, i no té efectes secundaris en el cos!
No estiguis espantada, és millor que visquis els dubtes amb naturalitat ;)
Espero haver-te resolt els dubtes!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat