primera vegada, urgeeeent
Primer de tot m'agradaria que la meva consulta fos anonima. Doncs mira, ahir vaig tenia sexe per primer cop i tinc la por al cos de que es va trencar el condó, el meu novio diu que no va pasar res pero no m'acabo de convençer i estic molt preocupada, que hem recomanes fer? En teoria aquesta setmana m'ha de baixar la regla pero es molt irregular aixi que no se, si aixo sera la causa de que no hem baixi.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Recorda que cada vegada que tenim relacions i fem servir el condó, hem de comprovar després si s'ha trencat. Senzillament s'ha d'agafar i bufar una mica o omplir-lo d'aigua, i es veu ràpidament si està trencat o no.
En cas d'estar trencat, s'hauria d'anar a demanar la pastilla del dia de després a un centre mèdic (al servei d'urgència) o comprar-la a una farmàcia (uns 20 euros).
Tenir relacions sexuals és molt divertit, però també implica ser responsable! Estigueu més atents la propera vegada i tot anirà bé :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat