Relacions
Hola! No sabia ben bé on fer la consulta però al final m'he decidit de fer-la aquí. El meu problema és que em trencat amb el meu novio i estavem junts des de feia quasi 3 anys. Se que les ruptures no són fàcils i faig tot el possible per superar-ho,però el problema està en que el meu ex novio forma part del meu cercle d'amics per tant si quedo amb els meus amics.ell també hi és i així em costa molt superar-ho.....Si deixo d'anar amb els meus amics per no trobar-me'l em quedaré sense poder sortir i estaré sola,però si surto amb els meus amics i el veig encara se'm fa més difícil tot. Ara per ara sóc incapaç d'estar amb ell,qui sap si amb el temps si però ara és massa dur,i més si sento com parla amb els altres nois de la colla de sortir de festa i lligar-se alguna tia o bé explicar la noia que va conèixer la nit passada... Jo ja no se que fer!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
La veritat és que aquesta situació que expliques és molt difícil... No és agradable veure a l'ex tan sovint quan tu estàs intentant refer la teva vida.
Està clar que no has de deixar de veure als teus amics, per potser podries buscar la manera de quedar també amb altres persones. A part, e`staria bé que li poguessis dir al teu ex que quan hi siguis tu, no facis comentaris d'aquest tipus (amb qui va conèixer, per exemple), ja que encara que no estigueu junts, això sempre fa mal. Tens tot el dret a fer-li saber!
Ànims!!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat