Com saber si..?
Hola,ami m'agradaria saber,com es la primera vegada,com pots saber si estas preparada o no?
I si yo creec que estic preparada,i cuant ho vaig a fer comenso a pensar que em fara mal i tot el rollo...? Que faig?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
Estar preparada no té a veure amb no sentir nervis, neguit, inquietud o fins i tot una mica de por pel com serà aquesta primera vegada.
Estar preparada té a veure amb sentir que la persona amb qui estàs et respecta, et tracta bé i que tu sents el mateix per l'altre, és a dir, que tu també sentis respecte per l'altre persona.
Per tant, si sents que estàs preparada i quan ho vas a fer sents nervis, és normal, intenta que l'entorn sigui còmode, relaxat i que sentis confiança cap a l'altre persona amb qui compartiràs aquest moment, si això es dona probablement et serà més fàcil sentir-te còmode.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico