Urgent
Tinc un festival la setmana que ve i necessito posarme un tampax, nose que fer ja que molts cops ho he intentat i no hi ha manera , no se per on me lhe de posar i estic molt preocupada.
IESP

Hola Anna!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et diria que el millor és agafar un petit mirallet i observar els teus genitals, part per part. És important conèixer el nostre cos, i en el cas de les noies és una mica més complicat perquè tenim els genitals com "amagats".
Et passo un link per a que vegis cada part, i puguis localitzar on les tens tu (al ser un dibuix, no és exactament igual a la realitat, clar)
+L'aparell+reproductor+femen%C3%AD
El tampó s'introdueix a la VAGINA, que és per on surt la regla i per on surtirien els fills (el pipi surt per la uretra).Ànims!!!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat