exercici
Hola!
EL cas esque fa un temps(l'estiu passat) de cop em vaig aprimar molt, era de les mes grassonetes de la classe i en realitat, mai vaig pensar que fos per aixó, tots els anys previs a aquell estiu havia tingut un munt de amiges però tots els nois no em parlaven. Durant aquell estiu no vaig tenir consiencia d'apirmar-me era totalment feliç, no vaig passar molts nervis ni un dels tipics amors imposibles, estava a casa els meus avis am els meus cosins i jugavem sense parar, allà a causa de la meva avia menjavem molt sá, el cas esqe em vaig aprimar moltisim tant de cos com de cara, la cara sem va fer mes bonica i la gent començava a dirme que era guapa, el meu cos va començar a agafar mes forma tenia unes cames primes i em mirava el mirall i estava orgullosa de mi, mai m'avia adonat de que em faltava aixó, quan va començar el curs tots em parlaven més(tristament), em senti més segura de mi i treia millors notes hi tot però no s eperquè vaig començar a sentirme molt sola i a quedarme a casa amb l'ordinador, la qual cosa em va fer guanyar moltt de pes, ara les meves cames son gordes i la meva cara també i tinc moltes ganes de ser com aquell temps peró no em sento constant com per fer dieta, m'encantaria s'aber quins són els exercicis fisics adient per poder apirmarme com més rápid millor, i poder tornar a ser com havans, i ho faig per mi per el meu autoestima també te a beure amb el fisic sentrime qe soc com vull ser.Gràcies
Sara Bujalance

Hola Mel1234! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport, com a mínim, 3 cops per setmana. Qualsevol esport que t'agradi i que t'ho passis bé t'ajudarà a estar en forma. A part d'aquestes coses, no cal que facis res més. Per una altra banda, és normal que vulguis veure't guapa (que segur que ho ets), però no és convenient que et valoris només pel físic o que permetis que els altres et valorin només pel físic, això al final et faria sentir "buida", com si no tinguessis res per dins, i quan algú sent això, és dolorós. Valora't per tota la persona que ets, la teva personalitat, el que penses, els teus valors, el que dius, les teves actituds, com tractes als altres, les coses que fas, les habilitats que tens, etc. Si et valorés a través d'aquestes coses i et rodeges de persones que també et valorin per aquestes coses, et sentiràs molt millor i molt més satisfeta! Molts petons!!