No sé que fer...
El meu problema es que ja fa temps que m'agrada un nen de la classe (ja fa temps que ens coneixem). Un dia una amiga em va presentar un noi 3 anys mes gran que jo, aquest es molt trempat i em cau molt be, però ell va per mi i jo nomes m agrada per la seva manera de ser pro pel fisic no m agrada gens. Fa dos dies ke li vaig demanar a ell ke si encara li molava i ell em va dir ke si i ke si volia lio o algu mes que l amistat. A mi m agrada moolt el nen que va a la meva classe ja que fa bastants anys que ens coneixem, però ell no em fa gaire cas. No se que fer perke em mola molt el de la clase pel seu fisic, pro tambe m agrada l altre per tal com em parla.
Que puc fer?? Gracies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Primer de tot, has d etenir clar que només t'has de dliar amb persones que t'AGRADIN, no només pel simple fet que et demanin de liar-se amb tu.
A més, tens molt clar que l'altre noi només et cau bé, ja que si t'agradés molt, segurament el veuries més guapot, no trobes? Les persones ens atrauen pel seu comportament, no pel físic, ja que si algú ens fa molt riure i ens agrada com és, el més probable és que també el veiem guapo/a :)
I si l'altre noi només t'agrada pel físic, és complicat, ja que l'important és que estiguis còmode al costat d'aquella persona, no?
Com veus, és decisió teva! pren-te un temps per escollir que vols...
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat