AMIC GAY
Hola, estic molt preocupat(very very), perquè crec que el meu millor amic F. es gay i és més crec que li agrado. l'altre dia vam quedar per jugar a la play(gta5)i tenia la sensacio que quan jo no mirava i estaba mirant la pantalla ell em mirava el paquet. I a més a més no em para de preguntar coses molt rares sobre la sexualitat, com per exemple si alguna vegada havia tingut un somni herotic amb un noi i cose per l'estil. Que puc fer? Siusplau ajudeu-me.
IESP

Hola carles22!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, he de dir que per saber si és gai o no, li hauràs de preguntar a ell mateix...
Pot ser que sí que ho sigui, i que no estigui enamorat de tu. Senzillament que et pregunti per comparar. A més, que algú sigui gai, no implica que vagi mirant paquets dels altres nois! Això és una falsa creença, que diuen sobretot aquells homes que sí que miren molt a les dones (directament als pits o el cul...) i pateixen per si algú els tractés igual.
Si ets el seu amic, el millor és que pugui tenir la confiança per dir-te si s'ha enamorat d'algú (algún noi del poble, de l'escola...) Si en realitat, s'hagués enamorat de tu, hauràs de dir-li que no t'agrada, igual que faries amb una noia que es volgués liar amb tu però que tu no ho desitgessis.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat