Urgent
Hola!! Bé, el meu gran problema es que m'intento posar un tampo per poder-me banyyyar i nose tampoc on posarlu ben be
La cosa es que sembla que alla tingui com un trosset de carn o semblant i estic preucupaaaaada:""""(( i nose si hu hauria de estar, me podrieu indicar on esta exactament el forat¿?¿ estic preocupada
Ncesitu sabero rapiiiiiiiid
Gracies:-)
IESP

Hola Brasilvenga!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et diria que el millor és agafar un petit mirallet i observar els teus genitals, part per part. És important conèixer el nostre cos, i en el cas de les noies és una mica més complicat perquè tenim els genitals com "amagats".
Et passo un link per a que vegis cada part, i puguis localitzar on les tens tu (al ser un dibuix, no és exactament igual a la realitat, clar)
+L'aparell+reproductor+femen%C3%AD
El tampó s'introdueix a la VAGINA, que és per on surt la regla i per on surtirien els fills (el pipi surt per la uretra). El trosset de carn que comentes pot ser el clítoris (òrgan molt erògen i sensible dedicat al paler) o part dels llavis, de manera que no t'has de preocupar ;)
Ànims!!!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat