el amic del meu germa gran
se que ja he fet aquestaconsulta, pero esque ja no puc mes, ara es difinitiu, si que li agrado, mo ha dit ell,li agrado al amic del meu germa, pero son amics per el fubol. Jo no sento el mateix per ell pero, no se com dirli que no puc; jocrec que en realitatno li agrado, que es solament perque si, jo el prefereixomil vegades mes com amic que no novio, no m'atrau gens, es una persona excelent i encantadora, pero sincerament no puc. No se com dirli que no vull res amb ell, ja que no vullacabar mmalamet amb ell, perque sinoja no podria anar a veure el meu germa a futbol ja que em portaria malament amb dos. Nose tinc un lio al cap que necesito ajudaa...
siusplau, necesito que m'ajudeu, nose que fer!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et demanaria que no et sentis malament per no estar enamorada de qui ho estàs de tu... Són coses que passen!!
És important que siguis sincera i li diguis la veritat, ja que si es fa falses expectatives pot ser pitjor. No s'ha d'enfadar amb tu, ja que nosaltres no escollim de qui ens enamorem! Ni pots estar amb ell només per pena, oi? Sigues sincera i respectuosa, explicant els teus sentiments. Al principi li farà mal segurament, però amb els dies segur que agraeix la teva actitud :)
Molts ànims!!!!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat