MASTURBACI*O*
Hola, només volia sabr si la masturbació pot crear adicció.
Havera el que passa esque mai m'he masturbat, pero n'hi han vegades que em donen ganes de fer-ho, pero em fa por perque per exemple imaginat que ho faig una o dos vegades i ja tinc la necessitat de fer-ho cada dia i tal...no serà algo semblant al tabac, no?
No vull aixó jo...
Ah i també aquesta setmana m'he enterat de que una amiga ho fa,i m'agradaria preguntar-li la seva experiència i tot aixó però em fa molta vergonya, que faig?
Gràcies!
Anissa Ouali

Hola!!!
La masturbació pot ser la manera de conèixer el propi cos, quines zones agraden més, com son els genitals, i fins i tot, no només els genitals com és la sensacions de tot el cos, i quines zones poden ser més excitants i quines no.
A quina edat és normal? no hi ha una edat, ni és obligatori fer-ho o no fer-ho. Cadascú decideix quan és sent preparat/da, i no és estrany ni poc normal, tenir ganes de conèixer, tocar, etc... Ni tampoc ha de ser una addicció (ni molt menys és semblant al tabac ;))
Si aquesta amiga ho fa i tens ganes de preguntar-li pot intentar treure el tema amb una noticia o amb l’excusa de que has llegit una consulta per adolescents.cat per exemple. Tot i així, si ella no és sentis còmoda, no vol dir que no vulgui parlar amb tu, simplement tingues en compte aquesta opció!
Espero haver-te ajudat! una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali
Espero haver-vos ajudat! una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali