Dona embarassada
Hola, sóc la Clàudia.
M'agradaria saber si quan una noia sap que està embarassada i fa sexe sense protecció, què pot passar? És millor amb protecció tot i que la dona estigui embarassada? Necessito informació!!!
Em pots dir tota la info que sàpigues sobre aquest tema?
Merci!!!! :) ;)
Anissa Ouali

Hola Clàudia!!! Gràcies per la teva consulta!
Quan una dona està embarassada pot mantenir relacions sexual, sempre que no hi hagi un embaràs de ris, ni el metge indiqui el contrari.
Quan hi ha un embaràs és tendeix a baixar la guàrdia pel que fa a la protecció durant les relacions sexuals (després de tot, ja es pot quedar embarassada). Però encara estàs en risc de contraure malalties de transmissió sexual. Si no te una parella estable o no coneixes el seu estat de salut reproductiva, s'ha d’utilitzar la protecció d'un preservatiu. Recorda que les malalties de transmissió sexual poden afectar al nado.
Espero haver solucionat el teu dubte! Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali