No se que fer
Hola!! Necessito ajuda
Potser em "lio" amb un amic però m'ha dit de fer altres coses, que em faci dits i tal... no se si vull, em fa vergonya i alguna vegada he intentat masturbar-me jo però no sento res i si ho fa ell i no sento res... serà estrany, a més a més jo mai he fet coses d'aquestes amb un noi així que no se que fer
Elena Crespi

Hola Winki!
Doncs per fer alguna cosa amb un noi ha de ser perquè tu vulguis, no perquè ell t'ho demani.
Sempre recomanemq ue és important coneixe's a una mateixa abans de cmpartir la sexualitat amb algú i no sé ben bé què fas quan vols fer dits ja que hi ha una gran confusió: moltes noies pensen que han d'introduir els dits a la vagina però no se sol sentir gran cosa... el millor que es pot fer és acaronar el clítoris i les seves rodalies.
Et proposo que primer estiguis segura del que vols fer o no amb aquest noi i que prenguis la decisió. i que si vols coneixe't a tu mateixa intentis diferenta maneres de tocar-te per descobrir què t'agrada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres