Confusa
Vueno, primer de tot espero que això sigui anònim, vueno el que passa és que crec que m'estic pillant per un nen de la classe i nose vull parlar i nose que dir-li per acostar-me, no sóc molt directa i llançada, així que el millor esque primer siguem amics. Però el que passa és que no és dels tipics nois que només els agrada bones tetes i bon cul, més aviat el que crec que li agarda és roba senzilla i normal no molt provocativa, i sóc tímida i nose que dirli, que faig? Esque tmb l'altre dia vaig somiar que començavem a sotir junts, pot dir alguna cosa, com puc saber si realment m'agrada o només és un més?
Realment estic molt confusa i no m'atrebeixo a dirlis a les meves amiguez, vueno doneume algun consell?
Gracies! Petonettttttts<3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Què és el que et fa que no puguis ni explicar-li-ho a les teves amigues? No hi ha res de dolent en que un noi t'agradi.
Si esteu junts a classe, ara estareu de vacances i ja no us veureu fins setembre però per a properes ocasions podries demanar-li algun material escolar, o demanar-li els apunts de classe. Utilitza el context per establir contacte amb ell.
Abans d'això però et donarem un consell: creu-te que vals la pena, que vals molt i que li pots interessar, ja que si no t'ho creus tu o a tu no t'agrades com atrauràs als demés?
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL